Programa do Curso
Business etiquette and professional behaviour
- Timekeeping
- Attire and personal presentation
- Understanding office politics
- Bringing your ‘whole self’ to work
Introduction to communication
- The communication process and its stages
- The importance of verbal and nonverbal communication
- Direct communication and telephone communication
- Techniques and tools for effective communication
Communicating in organisations
- Network communication in an organization
- Information flow models and their optimization
- Tasks and internal communication tools
- Art of asking questions
- Managing expectations, prioritising workload and knowing when to say yes/no
- Gaining Rapport
- Questioning for Specifics
Emotional Intelligence
- Empathy and developing Trust
- The 4 Personality types and techniques for identifying and interacting with them
- Outcome Thinking
- The Click model
Requisitos
There are no specific requirements needed to attend this course.
Declaração de Clientes (5)
Abertura, sentido de humor, abordagem e conhecimentos do líder
Justyna - e-file
Curso - Mindfulness Workshop
Machine Translated
Foi uma experiência útil tanto do ponto de vista profissional como personal. O formador era muito conhecedor e deu-nos informações importantes para utilizarmos no local de trabalho, mas também na vida privada. Pude refletir sobre os meus próprios traços de carácter e os das pessoas que me rodeiam e, através deles, beneficiar-me ou melhorar. Os exercícios de gestão do stress foram simples e úteis de aplicar.
Sara Sertori - ASSTRA Forwarding AG
Curso - Stress Management and Prevention
Machine Translated
Gostaria de agradecer ao formador Abhi por esta formação frutuosa. Apreciamos o facto de ele tentar conhecer todos os participantes para que possa melhor adaptar a formação às nossas necessidades. Adoro como houve um equilíbrio entre teoria e actividades que nos mantêm envolvidos. E como os conteúdos foram directos ao ponto e concisos.
Rainey Clarecia - Talentvis
Curso - Communicating and Influencing - For Managers and Team Leaders
Machine Translated
Due to the activities from each content, I understood their main ideas/ concepts very well within a short time. I would like to say that the activity reflects on not only our current situation but also how to advance the skill & knowledge effectively and efficiently.
Ei Ei - Ooredoo Myanmar
Curso - Leadership 101
discutir temas com exemplos concretos relativos à nossa empresa
Agnieszka - Ejmedical sp. z o. o.
Curso - DZM – delegowanie zadań i motywowanie pracowników
Machine Translated